Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2009 22:45 - lubovni spomeni
Автор: nelzch3nc3tyyy Категория: Други   
Прочетен: 23918 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 18.04.2010 22:31


Остани с мен, Не ме оставяй, Защото без теб не мога. Просто остани с мен, Дръж ме близо до себе си, Защото построих света си около теб И не искам да знам какво е без теб Така че остани с мен, Просто остани.


Skypi ti si v moqta fantaziq..i ako nemojesh da go napravish prosto zabravi Shtom me pusnesh za minuta i vuv staqta Dori Da si, pak mi lipsvash..Znaesh li..?? Sushto kato dva magnita, sa telata ni use6tash li, kak se tursqt vinagi..? I kogato spish do mene vse edno pregrada ni deli.. tolkova dale4 si ti !! Sabudi se nqma vreme.. iskam pak da sam v o4ite ti .. i da kreshtq v racete ti

Ti si nejna luna i bezkraino sianie. Ti si zaleza, koito zaspiva pred men.Ti si vsichko, koeto naricham jelanie. Moia nosht ti si i moi slanchev den, liubov i moq jivot...


Търсих те, без да знам, че ще те намеря!
Срещнах те, без да знам, че ще се влюбя!
Намерих те, без да знам какво чувствам!
Влюбих се, без да знам, че така ще боли!
Промених се, без да знам, че ще е зарaди теб!
Обикнах те, без да знам, че съм могла да обичам така...


Не ме обичай, не заслужавам
Ти си прекрасен, а аз какво ти давам?
Трохи от нежност,ръце студени...
Любовни песни, на него посветени.


Целувай ме жадно, изгаряй ме бавно..
Всичко си за мене ти!
Целувай ме страстно - така е опасно..
Не, не искам да боли.

  • Кажи какво ми направи-очите ме болят ако не гледам теб.
  • Кажи какво ми направи-ръцете ме болят ако не галя теб.
  • Кажи какво ми направи-болят ме устните ако целуна друг.
  • Кажи какво ми направи-живота ми зависи от това дали си тук.


  • Ако мислиш, че си ме изместила за какво ме мразиш ми кажи?
  • Пак и тази нощ си го сънувала как ме гледа с влюбени очи.Ти и всяка следваща ще ме откривате в очите му!
  • Ти и всяка следваща ще ме усещате в сърцето му!Не остана място не целунато - с любовта си го белязах аз.


За любов са, знам, мъжете.
Един от тях си изберете.
За любов са, знам, мъжете.
Живота с тях си споделете.



Знаеш ли, че снощи с нея те видях.
Разбираш ли сърцето сякаш в мене спря,
и плача, и страдам
от любовта ти (ме боли)
и плача, и страдам
ти живота ми разби.

Гледам и не вярвам на очите си-с теб е друга някаква жена.
Гледам и на ум крещя на себе си "Не е истина!"
Кажи ми ти!
Вярвах че съм всичко във живота ти, в любовта ти убедена бях.
Евтини лъжи си ми говорил ти, как не го разбрах, кажи ми ти.



Най-доброто място е твоята прегръдка.
Най-добро лекарство е твоята целувка.
Ти си просто най-добрия и дори да искам.
Няма как да те изтрия от мойте мисли


Има едно истинско нещо на света и то е Любовта!Ако не съумееш да я откриеш в човек който наистина те обича-потъва!

Когато ме гледаш настръхвам и бързо замлъквам.Когато млъкна те изпивам жадно с поглед и прехапвам сладко устни.Когато ме гледаш аз се разтапям в твоя нежен поглед и си мисля за всичко онова,което ще направя с теб в нощта.


Ти си моят ангел-за него пътувам до рая!
Ти си моето слънчице-за него убивам нощта!
Ти си моят свят-за това ще живея!



Не казвам,че ще те обичам вечно,
страхувам се от вечните неща!
Ще те обичам дълго,ще те обичам до
смъртта!



Искам винаги да съм до теб.
Искам да бъда въздух...
винаги да те обгръщам.
Искам да бъда вода...
винаги да ме пиеш с топли устни.
Искам да бъда завивка...
винаги да топля твоето тяло.
Искам да бъда слънце...
винаги да галя с лъчи само теб.
Искам и луна да бъда ...
винаги да те гледам как заспиваш.
Искам да бъда онова момиче,
което означава всичко за теб!!!!!!!!


Който не ме харесваа по - добре да си спести тъпия коментар .. няма да бъде отразен .. не ме интересува кво мислите за мен тва си е вашо мнение ;]]] Мразя хората с голямо съмочувствие без покритие ;] Преди да нареждате и да обсъждате някой първо погледнете себе сии

                  НиКоГа Не Се СъМнЯвАй В сЪлЗи, КоИтО ТеКаТ ПрЕз ГрИмИрАнИ оЧи, ЗаЩоТо НиКоЯ жЕнА нЕ бИ сИ рАзВаЛиЛа ГрИмА еЙ-ТаКа                                           
 

Аз намерих причина,за да променя себе си,

  

 

Причина,за да разбера каква трябва да бъда,

 

 

 Причина,за да започна отначало,

 

 

  

и причината си ТИ!!!
.



(:Който казва, че щастие с пари не се купува, значи не знае къде да пазарува!!!

Неможеш да бъдеш самотен докато имаш себе си.
Глупакът има голямо предимство пред образивания човек-той винаги е доволен от себе си.

Силата на жените се определя от слабите места на мъжете.










Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - super
11.12.2009 12:15
mn. sa qkiiiiiiiiiiiiiiiii
цитирай
2. анонимен - SyPeRr
26.08.2010 21:07
Mn s@ qK!cHk!
цитирай
3. анонимен - mn sa qki
25.10.2010 16:42
mn sa qki
цитирай
4. анонимен - vesi
25.10.2010 16:42
syper sa
цитирай
5. анонимен - vesi_92
25.10.2010 16:43
samo za vlubeni
цитирай
6. анонимен - biva biva
06.12.2010 20:52
biva biva
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nelzch3nc3tyyy
Категория: Други
Прочетен: 57512
Постинги: 3
Коментари: 8
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031